Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite
Kastamonu Tıp Fakültesi kampüs alanında yapımı devam eden Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Hastanesine ait Enerji Merkezi tamamlanarak hizmete hazır hale getirildi. Bina içerisinde bulunan cihazların testleri tamamlandı. Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Hastanesinin tamamlanarak hizmete açılması ile söz konusu Enerji Merkezi aktif olarak kullanılmaya başlanacak.




Üniversitemiz ile Çölleşme ve Erozyonla Mücadele Genel Müdürlüğü arasında yapılan işbirliği kapsamında oluşturulacak olan karbon yutak alanlarından birisi olan Kastamonu Meslek Yüksekokulunun yan tarafındaki alanda fidan dikimine başlandı. Önümüzdeki günlerde kampüsün farklı bölgelerinde de fidan dikim işlemleri devam edecek.




Başkanlığımızın girişimleri sonucunda bedelsiz olarak temin edilen ve geçtiğimiz günlerde Üniversitemize teslim edilen 200 adet sedir fidanının dikimine başlandı.



28.11.2024 tarihinde Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından online ortamda Enerji Yöneticileri ve Enerji Verimliliği Sorumluları Toplantısı düzenlendi. Düzenlenen toplantıya Kastamonu Valiliği İl Enerji Yöneticisi ve Üniversitemiz Enerji Yöneticisi sıfatıyla Makine Mühendisi Ekrem ARSLANEL katıldı. Söz konusu toplantıda Enerji Verimliliği Mevzuatında Kamu Kurumlarının Yükümlülükleri, Enerji Verimliliği Portalı, Kamu Binalarında Tasarruf Hedefi ve Uygulama Rehberi (2024-2030) ve Enerji Performans Sözleşmeleri konularında Bakanlık yetkilileri tarafından bilgi paylaşımı yapıldı.


