Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Üniversitemize kurulması planlanan Güneş Enerjisi Santralinin fizibilite çalışması yapıldı.

Dünya Bankası tarafından fonlanan, Hazine ve Maliye Bakanlığının mali garantörlüğünde bulunan ve Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Kamu ve Belediye Yenilenebilir Enerji Projesi (KAYEP) kapsamında Üniversitemize kurulması planlanan Güneş Enerjisi Santralinin (GES) fizibilite çalışması yapıldı. Yapılan çalışmalara Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünü temsilen Mühendis Yeliz TANIŞ, Üniversitemizi temsilen Başkanlığımız Şube Müdürü Erdem ZENGİN, Enerji Yöneticisi Ekrem ARSLANEL, Elektrik-Elektronik Mühendisi İbrahim ELMAS, Elektrik Teknikeri Ümit KOÇ ile Müşavir Firma yetkilileri katıldı. Fizibilite çalışmalarının tamamlanmasının ardından Rektörümüz Prof. Dr. Ahmet Hamdi TOPAL’a çalışmalar hakkında brifing verildi.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar