Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Üniversitemiz Kuzeykent Kampüsünde oluşturulacak karbon yutak alanları için fidan dikimi tamamlandı.

Üniversitemiz ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Çölleşme ve Erozyonla Mücadele Genel Müdürlüğü arasında yapılan işbirliği kapsamında Üniversitemiz Kuzeykent kampüsünde tesis edilecek karbon yutak alanları için fidan dikim işleri tamamlandı. Daire Başkanımız Esat ÇELİk, Şube Müdürümüz Erdem ZENGİN ile Çölleşme ve Erozyonla Mücadele Genel Müdürlüğü personelinin katılımyla 16.12.2024 tarihinde bir toplantı gerçekleştirildi. Toplntıda yapılan çalışmalar hakkında genel bir değerlendirme yapıldı. Daire Başkanımız tarafından yürütülen çalışmalar nedeniyle Çölleşme ve Erozyonla Mücadele Genel Müdürlüğü personeline teşekkür edildi.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar