Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Orman Fakültesi karşında bulunan döküm sahasına Arboretum oluşturulması amacıyla toplantı yapıldı.

16.09.2024 tarihinde Üniversitemiz Orman Fakültesi karşısında bulunan ve döküm sahası olarak kullanılan alana Arboretum oluşturulması amacıyla bir toplantı tertip edildi. Toplantıya Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer KÜÇÜK, Genel Sekreter Vekili Doç. Dr. İbrahim DEMİRBAŞ, Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı Şube Müdürü Erdem ZENGİN, Orman Fakültesi Akademik Personeli ile Kastamonu Orman Bölge Müdürü Hakan YASLIKAYA ve beraberindekiler katıldı.

 

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar