Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Enerji verimliliği kapsamında yapılan çalışmalar ve alınan önlemler neticesinde Üniversitemize "Binalarda Enerji Verimliliği Başarı Belgesi" verildi.

15.08.2019 tarih ve 2019/18 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile; kamu kaynaklarının verimli kullanılması ve enerji maliyetlerinin azaltılması amacıyla 5627 sayılı Enerji Verimliliği Kanununa göre enerji yöneticisi görevlendirmekle yükümlü olan kamu binaları için %15 enerji tasarruf hedefi tanımlanmıştır. Üniversitemiz Merkez Kampüsünde 2019-2023 yılları arasında enerji verimliliği kapsamında yapılan çalışmalar ve alınan önlemler neticesinde %14 - %16 arasında tasarruf sağlanmış olup, bu başarıya istinaden Üniversitemize Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Sayın Alparslan BAYRAKTAR imzası ile “Binalarda Enerji Verimliliği Başarı Belgesi” verilmesi uygun bulunmuştur.

Ayrıca 2023/15 sayılı Cumhurbaşkanlığı Genelgesi ile belirlenen 2030 yılı sonuna kadar %30’luk tasarruf hedefinin tutturulması amacıyla da çalışmalarımız hızla devam etmektedir.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar