Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

“Binalarda Enerji Dönüşümünde Başarı Öyküleri-6” Webinarına Katılım Sağlandı

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı tarafından bina bazında enerji verimli ve çevreye duyarlı uygulamaların geliştirilmesini, tanıtılmasını ve yaygınlaştırılmasını desteklemek; enerji yöneticileri arasında bilgi alışverişini güçlendirmek ve alandaki benzer çalışmaları teşvik etmek amacıyla her ayın son cuma günü “Binalarda Enerji Dönüşümünde Başarı Öyküleri” başlıklı bir webinar düzenlenmektedir.

Bu kapsamda gerçekleştirilen son etkinlikte, kamu ve özel sektör temsilcileri yürüttükleri enerji verimliliği projelerini aktararak deneyim ve iyi uygulama örneklerini paylaşmıştır.

Webinara kurumumuzu temsilen İl Enerji Yöneticisi ve Üniversitemiz Enerji Yöneticisi Ekrem ARSLANEL katılım sağlamıştır.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar