Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

2024/1. Dönem Danışma Kurulu Toplantımızı gerçekleştirdik

12.06.2024 tarihinde iç ve dış paydaşlarımızın katılımıyla 2024 yılı 1. dönem Danışma Kurulu Toplantısını gerçekleştirdik. Şube Müdürümüz Erdem ZENGİN Başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda Başkanlığımız tarafından yürütülen faaliyetler hakkında bilgilendirme yapıldı. Paydaşlarımızla yapılabilecek iş birlikleri hakkında görüş alış verişinde bulunuldu. Paydaşlarımızın ve Başkanlığımızın öneri ve beklentileri dile getirildi. Üniversitemiz öğrencileri ve Kastamonu halkına daha kaliteli hizmet sunulabilmesi amacıyla çalışmalarımıza koordineli bir şekilde devam edilmesi yönünde karar alındı. Katılımları için paydaşlarımıza teşekkür ediyoruz.

 

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar